piątek, 25 maja 2012

natura, naturalnie

Hej;-)
Piękny mamy dziś dzień więc korzystając z okazji wyciągnęłam z szuflady kwieciste leginsy. Zdania wobec nich są podzielone oraz dość kontrowersyjne. Intensywne wzory kwiatów zwłaszcza na dolnej części garderoby zdecydowanie należą do odważnych! Sama często ich nie noszę ale dziś właśnie przyszedł ten dzień! dobrałam do nich prostą pistacjową koszulę. W kolorze tkwi siła!
Mimo, że ogólnie za zielenią zbytnio nie przepadam ten zestaw podoba mi się bardzo! A Wy co myślicie o takich wzorach i kolorach?
Korzystając z okazji wybrałam się na długi spacer.  Konsekwencje i następstwa możecie zobaczyć niżej na zdjęciach:)
PS. jak parzę na te zdjęcia zastanawiam się sama jak kiedyś mogłam chodzić tylko w czarnym ?! :)
by Cloi.






















bluzka VERO MODA; leginsy H&M; buty KAZAR; torebka AJ; bransoletka STRADIVARIUS; pierścionek DYRBERG KERN / (drugi zaręczynowy :-)

10 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaa! dobrze się składa :D właśnie zaszalałam i zakupiłam sobie takie kwieciste spodnie. To się okaże czy był to dobry zakup. Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na pewno też będziesz :)) są mega fajne!

      Usuń
    2. może nie są takie same, ale równie kwieciste

      Usuń
  2. pretty! love your pants!


    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out! :)
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was, I saw but it's not my style, sorry;)good luck! best regards :)

      Usuń
  3. świetna koszula i buty !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty po prostu obłędnie piękne !! ale ja to bym chyba zębów nie miął po takim spacerku !! szacun ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih dzięki;-) jak duża platforma to lepiej się chodzi..? przynajmniej dla mnie ;-)

      Usuń