wtorek, 29 maja 2012

Dzianinowa wygoda

 Hej:)
Czy miałyście kiedyś tak, że gdy na imprezach, ważnych wyjściach, spotkaniach pomimo pięknej nowej sukienki i super modnych pachnących butów nadal czułyście się mało atrakcyjnie i komfortowo?
W takich chwilach nawet idealna fryzura i makijaż + cena jaką dałyście za rzeczy, które macie na sobie nie są w stanie poprawić samopoczucia!
Przykuwające uwagę, nowiutkie ciuchy i buty, które uciskają, są jakieś takie...sztywne,niemiłe..nie dość, że rujnują naszą samoocenę, to co więcej inne osoby z otoczenia czują razem z nami (obcierające spodnie, uwierające buty) skrępowanie. Niestety...
Starając sprostać się owym małym i dużym problemom proponuję dzianinę i wysokie jakże stabilne koturny:)
Projektanci prześcigają się w pomysłach, krojach a sklepy posiadają ogromny asortyment, wiec każda z nas łatwo i bez wysiłku może coś sobie dobrać.
Jeśli chodzi o koturny, mega wysokie super wyglądają na wyjścia natomiast te niższe są świetne do biegania na co dzień..
Wracając do dzianiny.. Nosiłyście kiedyś dzianinowe spodnie? I jak? Dla mnie fantastyczne!
To samo tyczy się mojej sukienki. Krój jest uniwersalny dlatego polecam na większe imprezy jak i w zwykłe dni.
Jak szybko zmienić zwykłą nudną sukienkę?
Dodatkami rzecz jasna!- U mnie dziś króluje zdrowy przepych.
Gdy chodziłam jeszcze do szkoły średniej nauczyciel od fizyki powiedział mi, że kobieta obwieszona to kobieta atrakcyjna. Chyba wzięłam sobie tą radę do serca ale...wszystko z umiarem, bo już dawno po świętach Bożego Narodzenia..:P
by Cloi:*


























sukienka,buty,pasek STRADIVARIUS;bransoletka H&M; zegarek, okulary ALDO;kolczyki RI;torebka  GUESS (prezent <3)

8 komentarzy:

  1. ja tam mam pachnące i wygodne :D :P.
    Twoje koturny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wybierasz mądrze:) większością kieruje zło:P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pomyśleć, że chciałam je oddać mimo tego, iż jestem w nich absolutnie zakochana! (zresztą jak w każdych!:)

      Usuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :) Ja przez twoje buci weszłam dziś do stradivariusa ale wyszłam z trochę innymi ( zrobię z nimi post) i paroma innymi rzeczami heheh Armagedon. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj dawaj chcę zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń