wtorek, 5 czerwca 2012

codzienny casual

Witam;-)
W weekend panowała okropna aura, która totalnie zniechęcała do działania.Całe szczęście ja akurat grafik miałam bardzo napięty, więc nie narzekałam na brak zajęcia. A jak u Was?
Miejmy nadzieje, że już od jutra obudzi nas słońce!
Dziś od rana również nie narzekałam na brak zajęcia dlatego chciałam czuć się bardzo komfortowo. Bez namysłu od razu sięgnęłam po leginsy i kardigan. Sytuacja wymagała ode mnie casual'owego wyglądu dlatego urozmaiciłam outfit białą koszulą. Ponadto chciałam wam zaprezentować moją nową bransoletkę:) złoty łańcuszek opleciony muliną. Pomysł zobaczyłam na www.zszywka.pl od razu pomyślałam - muszę to mieć. O dziwo wykonanie zajęło mi dosłownie 15 min a efekt? sami oceńcie!:) Jestem dumna z siebie. Mała rzecz a cieszy!:))
by Cloi.
















koszula - STRADIVARIUS; leginsy - ?; (gumowe) kalosze -  DECATHLON :); kardigan - TOMMY HILIFINGER; zegarek - CALVIN KLEIN; bransoletki - H&M, made by me :-)

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! buty są super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo szukałam takich:) A cena? śmieszna chyba 65 zł w decathlonie w dziale konnym:)są super!:)

      Usuń
  2. właśnie do takich butów mam słabość bo kiedyś konno jeździłam . Super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look very fine with your log riding boots! I appreciate!

    OdpowiedzUsuń
  5. I meant of course: your loNg riding boots! Its great!
    Do you wear them often?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Gratuluję! I- jednocześnie podziwiam. Mierzyłam kiedyś decathlony , bo mi się podobały, ale straciłam na nie ochotę, gdy przez pięć minut walczyłam. by je zdjąć. Czy ściaganie tych Twoich, to też droga przez mękę?:) Nosisz swój, czy większy rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo piękna i zgrabna, wyglądasz bardzo seksownie w tych kaloszach oficerkach i obcisłych leginsach. Cały strój jest piękny.

    OdpowiedzUsuń