poniedziałek, 18 czerwca 2012

Uliczna moda na salonach

Hej;-)

Uf! Wróciłam do świata żywych i zdrowych:)  muszę odbić dni mojej nieobecności. Niestety byłam tak chora, że tylko leżałam w łóżku:( na szczęście ... to już za mną:)
Weekend był poświęcony absolutnie mojemu kochanemu narzeczonemu;-) sobota... jego impreza urodzinowa, niedziela ...urodziny! To był ciężki weekend. Nogi bolą mnie do tej pory, ale było warto:)
Odnośnie stylizacji, jest to strój z soboty. Uwierzcie... teraz gdy sklepy szykują się do wyprzedaży nie potrafię (albo nic nie ma) sobie znaleźć. Coś strasznego! Nie lubię całego tego zamieszania związanego w wyprzedażami..a raczej tego bałaganu, który wtedy panuje. Mniejsza o to.
Za swoją kreacją goniłam po całej Warszawie. A znalazłam ją dopiero w centrum hal targowych Marywilska. I to od razu na wejściu. W sumie spędziłam tam 15 min :) Dobrze, bo tam również nie jestem w stanie sobie tam dużo kupić.... dostaje takiego oczopląsu, że po jakimś czasie jestem po prostu zmęczona.
Kombinezon nawiązuje bardzo do stylu ulicznego. Jednak przełamany szpilkami oraz elegancką biżuterią okazał się wygodny i nietuzinkowy :)
Ps. Dumnie muszę wspomnieć, iż makijaż i fryzurę wykonała Ania Szymańska. Młoda uzdolniona Stylistka fryzur i wizażystka. Pilna uczennica m.in Agnieszki Chełmońskiej wizażystki naszych polskich gwiazd i celebrytek. Kiedy tylko natrafi się okazja na pewno dam Wam linka do jej prac :)
by Cloi.




kombinezon- CH MARYWILSKA ; kopertówka- RIVER ISLAND; buty- QUAZI; zegarek- CK; bransoletki- MADE BY ME :)

6 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz! uwielbiam połączenie jakiegoś zwierzęcego wzoru i haremek! Świetnie!
    Zapraszam serdecznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing jumpsuit and clutch.
    you look great.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon jest ladny, ale raczej unikala bym nazywania go strojem ulicznym- zle te slowa sie kojarza, po prostu
    ale wygladasz bardzo ladnie wlacznie z fryzura oraz makijazem

    OdpowiedzUsuń